Jeg har lenge tatt bilder når jeg har vært på tur, men i det siste har jeg også dratt på tur for å ta bilder! Her skal jeg legge ut noen av dem. Det kan selvfølgelig dukke opp bilder fra andre steder også, men det blir nok stort sett motiver fra Finnmark.

lørdag 24. mars 2012

Ny blogg!

Jeg har blogget om turene mine i et par år nå. (Kajakk i Nordkapp) Det har blitt endel bilder underveis, og etterhvert har fotograferingen blitt like viktig som padlingen.

20.april starter jeg og Lars Eirik Isaksen (Friluftsglede), på en padletur fra Lindesnes til Nordkapp. Fotoutstyret ble oppgradert som følge av dette, og nå velger jeg å ha en egen blogg som omhandler fotohobbyen.

Vårens tur kan følges på nssr.nordkaperne.no, men de beste bildene vil jeg spare til denne bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar